Assalaamualaikum pembaca blog sekalian! 😊

 

Assalaamualaikum, hai! 😊

Nama saya Nur Edahyu. Saya telah menjadi Shaklee Independent Distributor (SID) sejak July 2020, dan telah berjaya mendapat income tambahan sejak bulan pertama saya bersama Shaklee. Saya pengguna Vivix, ResV, Vitamin C dan terbaru saya sedang mencuba set Youth skin care.

Sejak amalkan Vivix, Alhamdulillah saya dapat rasa energy ni bertambah-tambah. Mood pun rasa happy je. Dan kawan-kawan pun komen “Edahyu nampak hyper”. Alhamdulillah, balik kerja pun masih ada energy untuk bersenam dan bersukan. Untuk kesihatan juga kan. ResV pula saya amalkan semasa pergi travel sebab ResV di dalam bentuk kapsul yang senang dibawa kemana-mana.

Selain itu, saya juga mengambil Vitamin C untuk membantu menambah sistem imun badan dan juga kesihatan kulit. Sejak ambil Vitamin C, walaupun jerawat masih keluar (waktu period) tapi cepat je kering dan beransur-ansur hilang 😊😊 Baru-baru ini, saya mencuba set Youth skin care pula untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik dan sihat.

Saya mula kongsikan kebaikan Shaklee ni sebab saya mahu orang lain pun dapat rasa kebaikan Shaklee ni, sekurang-kurangnya apa yang saya rasa. Kalau dapat lebih, lagi lah bagus. Perkara baik perlu dikongsi, kan.😍


Salam perkenalan 😍😎

Enjoy!

-cikEdahyu, SID anda 😊


Post a Comment

0 Comments