Testimoni Set Kurus Shaklee: Berat TURUN 15KG

 

Assalaamualaikum…hai!

Turunkan berat badan itu tidak mudah. Tetapi, apabila sudah berjaya mencapainya, ia akan menjadi pengalaman kita yang sangat manis. Mari kita baca pengkongsian Puan Shima Tahir tentang pengalaman beliau menurunkan berat sebanyak 15kg dengan Set Kurus Shaklee.

 

“Dari bulan Oktober macam tu, saya ambil ESP, Lecithin dan Alfalfa memang dari awal. Omega saya ambil selang-selang. Herblax saya mula lambat sikit, dalam bulan 12 sebab saya monitor pengambilan Herblax sebab anak tengah menyusu. So far, OK. Alhamdulillah.

Saya share sikit ye. Saya suka guna basic dalam principle Shaklee sendiri:

Exercise regularly.

Saya memang ada exercise cuma agak jarang sebab anak-anak kecil lagi. Cuma dekat rumah kadang-kadang saya exercise, tak heavy tapi uruskan anak pun dah berpeluh. Kadang-kadang saya jalan kaki je petang-petang. Saya ada pengalaman czer jadi saya berjaga-jaga sikit. Yang bagus, praktis lah hari-hari ye untuk yang mampu. Baca Cara Senaman Mudah Kuruskan Badan di sini.

Eat healthy.

Mula-mula saya buat Intermittent Fasting (IF), tetapi cuma bertahan 1 minggu..haha. Yang ni sapa buat, keep it up. Saya memang kuat makan plus asyik rasa nak makan, maybe sebab menyusukan anak (salahkan anak lagi). Cuma lepas saya tak continue IF tu, saya still control nafsu makan, sugar saya cut, minyak-minyak saya kurangkan, kafein saya stop. Kadang-kadang tercheat tu biasa, paling penting lepas dah telan macam-macam saya takkan lupa ambil Omega dan Herblax.

Anda boleh baca tentang kalori makanan dan penggunaan tenaga di sini.

Supplement wisely.

Yang ni, masa mula-mula dalam Oktober ke November, effect lambat sikit. Tapi saya yakin dengan produk Shaklee. 100% yakin, saya takde mix dengan produk lain. Saya konsisten je. Alhamdulillah, lepas tu sangat sangat sangat berkesan dan membantu. Jangan skip dan konsisten kalau boleh. Banyakkan minum air kosong.

Set Kurus Shaklee yang menjadi pilihan Puan Shima Tahir adalah Herblax, Alfalfa, Lecithin, Omega dan ESP.

Cara penggunaan:

Herblax: 3 kali seminggu, 4 biji setiap kali (selepas makan)

Alfalfa: 5 biji pada waktu siang, 5 biji pada waktu malam (selepas makan)

Lecithin: 3 biji waktu siang, 3 biji waktu malam (sebelum makan)

Omega: 3 biji sehari (selepas makan)

ESP: Setiap pagi sebagai sarapan pagi

Sangat-sangat inspired, kan? Jika anda berminat dengan Set Kurus Shaklee ni, anda boleh hubungi saya ya 😊

Hubungi saya: _cikEdahyu

Whatsapp: 016-6203735 Klik sini

Page FB: Pengedar Shaklee Klang Readystock (vitaminayu)

Your certified Shaklee Product Consultant

COD Klang

Pengeposan ke seluruh Malaysia

 

Enjoy!

_cikEdahyu :)




Post a Comment

0 Comments