13 Testimoni : Vitamin C untuk Imunisasi Tubuh

Assalaamualaikum…hai!

Vitamin C memang sangat penting untuk tubuh badan kita. Ianya tidak boleh terhasil sendiri oleh tubuh, jadi kita perlu mengambilnya melalui supplemen ataupun buah-buahan dan sayur-sayuran. Vitamin C bukan saja penting untuk kesihatan kulit kita (baca testimoni Set Jerawat di sini), malah Vitamin C juga sangat penting untuk membantu sistem imunisasi tubuh kita.

Tonsil tak bengkak lagi

 

“Selepas amalkan Vita C, saya tak mudah jatuh sakit. Tiada bengkak tonsil dah. Sakit tidak melarat, fast recovery termasuk waktu pregnant”

Tiada lagi jerawat, antibodi semakin kuat

 

“Antibodi dah kuat sikit berbanding dulu, jarang kena demam selesema”

Antibodi semakin kuat

 

“Dulu, pantang kena hujan walau hujan renyai-renyai mesti jadi selesema, batuk-batuk dan demam. Tapi sejak amalkan Vita C Shaklee secara konsisten 2 biji sehari, dengan izinNya sekarang ni, kalau kena hujan, walau basah lencun, tak ada lagi semua tu”

Tak pernah kena ulcer ketika pakai braces

 

“Lepas amalkan Vita C Shaklee, tiada lagi bersin pagi-pagi. Antibodi semakin kuat, tak mudah sakit. Walaupun pakai braces, tak pernah kena ulcer.”

Tonsilitis tiada lagi

 

“Sekarang dah lama sangat dah tonsil tak bengkak. Demam dan selesema payah sangat nak singgah”

Kesihatan semakin baik

 

“Suka Vita C sebab dulu banyak jerawat dan parut. Suka juga sebab resdung dan tonsil dah tak kerap menyerang macam dulu”

Antibodi semakin kuat

 

“Resdung tiada lagi, jarang dah bersin pagi-pagi. Dulu selalu selesema dan demam. Sekarang Alhamdulillah antibodi makin kuat”

Tak bersin pagi-pagi

 

“Saya suka Vita C sebab bantu kulit dan badan sihat. Dulu selalu selesema dan demam. Sekarang semakin sihat. Suka sangat sebab dah tak bersin pagi-pagi”

Jerawat dah tak singgah dan cepat sihat

 

“Saya suka Vita C sebab jerawat dah tak naik di muka. Sekarang kurang jatuh sakit. Bila selesema terus ambil 2 tablet, esoknya sihat”

Jarang demam, kulit semakin cantik

 

“Saya jarang demam, jerawat susah nak timbul, eye bag hilang, resdung makin baik, kulit makin cantik”

Kulit semakin berseri dan imun meningkat

 

“Sistem imun saya makin kuat. Kalau tak, sebelum ni mesti akan cepat demam dan selesema. Tapi sejak ambil vitamin C saya dah susah nak demam”

Kesihatan keseluruhan dan kulit semakin sihat

 

“Saya menikmati kesihatan yang lebih baik untuk membahagiakan orang tersayang. Kulit saya juga semakin kulit”

Badan semakin sihat dan kulit semakin sihat

 

“Dulu selalu batuk, flu, demam, selesema. Sekarang dah macam hilang. Kalau bersin, terus telan vitamin C dan hilang. Bersin tu lupa singgah”

Menarik kan baca pengalaman orang? Apa kata jadikan ini pengalaman anda juga 😊

Vitamin C ini boleh dibeli dengan dua cara:

1.    Anda boleh layari Shaklee website https://www.shaklee.com.my/products/live-healthier/10104?sid=1441796 untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun 

2.    Whatsapp saya di https://www.wasap.my/60166203735/sayanakvitac dan saya akan bantu belikan untuk anda. Hassle free :P

Hubungi saya: _cikEdahyu

Whatsapp: 016-6203735 Klik sini

Page FB: Pengedar Shaklee Klang Readystock (vitaminayu)

Your certified Shaklee Product Consultant

COD Klang

Pengeposan ke seluruh Malaysia

 

Enjoy!

_cikEdahyu :)




 

Post a Comment

0 Comments