Detox dengan HerbLax Shaklee

Assalaamualaikum…hai!

HerbLax Shaklee telah diformulasi dari herba-herba terpilih yang dapat melegakan masalah sembelit dan meningkatkan proses pencernaan anda. Ini termasuklah daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. Ia membantu merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semulajadi tubuh.

Saranan penggunaan: 4 tablet sekali sehari selepas makan. 120 tablet untuk 30 hidangan.

Masalah sembelit tiada lagi, badan rasa cergas!

 

“Saya ada masalah sembelit yang agak teruk, kadang-kadang seminggu 2 kali baru membuang, itu pun agak susah. Alhamdulillah, lepas consume HerbLax tiada lagi masalah sembelit. Setiap pagi mudah je nak membuang, badan pun rasa cergas je 😊

Membantu masalah buasir

 

“Alhamdulillah..customer ambil HerbLax untuk slimming, tapi dia cakap HerbLax membantu masalah buasir dia. Kalau nak membuang senang je. Baru 2 minggu dia ambil untuk percubaan, dia dah request lagi Herblax”

Senang nak membuang setiap hari. Berat makin turun

 

“Dahulunya saya memang mengalami masalah sembelit dan kadang-kadang keluar darah ketika buang air besar. Namun setelah saya cuba mencuba Lecithin dan Alfalfa, saya dapat buang air setiap hari. Sekarang ni makan HerbLax pulak. Makin lawas jadinya walaupun ketika berpuasa. Berat pun kurang. Best sangat Shaklee ni!”

Tiada masalah sembelit lagi

 

“Saya adalah pengguna Lecithin dan HerbLax yang tegar..saya kurus tu tidak tapi masalah pembuangan saya jadi lancar. Saya bukan sembelit tapi tidak pernah rasa nak buang air besar. Sebelum saya kenal Shaklee, saya amalkan julap..percayalah..ini bukan rekaan tetapi kisah benar saya”

Senang nak membuang di waktu pagi

 

“Saya ni sesekali je ambil HerbLax. Tapi bila sesekali ambil tu, rasa best sangat. Selalunya memang membuang sekali setiap pagi. Tapi bila makan HerbLax, membuang lebih dari sekali. Macam kalau terlebih makan je untuk breakfast atau lunch hari tu, mesti waktu petang akan dibuang jugak. HerbLax memang best!”

HerbLax ini boleh dibeli dengan dua cara:

1.    Anda boleh layari Shaklee website https://www.shaklee.com.my/products/live-healthier/11007?sid=1441796 untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun 

2.    Whatsapp saya di https://www.wasap.my/60166203735/sayanakherblax dan saya akan bantu belikan untuk anda. Hassle free :P

Hubungi saya: _cikEdahyu

Whatsapp: 016-6203735 Klik sini

Page FB: Pengedar Shaklee Klang Readystock (vitaminayu)

Your certified Shaklee Product Consultant

COD Klang

Pengeposan ke seluruh Malaysia

 

Enjoy!

_cikEdahyu :)




 

Post a Comment

0 Comments