Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar ke Vivix?

Assalaamualaikum…hai!

Dalam entry Vivix, kita sudah maklum Vivix ini merupakan minuman botanikal yang terdiri daripada ramuan Anggur Muscadine, Knotweed Jepun, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu, kan?

Mari kita tengok dengan lebih details mengenai ramuan Anggur Muscadine. Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar ke Vivix?

Komited untuk Kualiti

 

Untuk mendapatkan polifenol dan kebaikan nutrient yang maksimum, Shaklee mempunyai Pusat Inovasi Forrest C. Shaklee yang menempatkan pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Shaklee yang bekerja siang dan malam untuk mengawasi dan seterusnya menyempurnakan proses tersebut supaya anda mendapat kebaikan nutrisi terbaik dari produk Shaklee.

Dari Ladang Anggur dengan Penjagaan Terbaik dan Sentuhan Paling Lembut

 

Dipetik dengan tangan, Anggur Muscadine yang berharga ini telah melalui penjagaan rapi dengan penuh perhatian oleh petani di Paulk Vineyards. Setiap anggur dijaga rapi, dipilih dan diasingkan untuk memberikan anda kepekatan paling tinggi dengan nutrient yang penuh kebaikan.

Tumbuh di Georgia

 

Shaklee telah menugaskan Paulk Vineyards di Georgia, kebun muscadine terbesar di dunia, untuk menanam anggur muscadine yang berkuasa. Pertama kali ditanam pada tahun 1970, keluarga Paulk telah menanam pokok anggur pertama ke lebih 600 ekar tanah yang menghasilkan muscadine yang sihat dan segar pada hari ini.

Hujan atau panas, penjagaan terhebat dan sentuhan lembut telah diberikan kepada muscadine, menjadikannya anggur yang dicari dalam industri ini.

Tradisi Memenuhi Inovasi

 

Anggur Muscadine kami diperah “whole-press” dengan menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan untuk mengekalkan rasa dan nutrient yang bermanfaat dengan polifenol yang maksimum.

Dengan tradisi pertanian yang digabungkan dengan teknologi moden Shaklee, anda akan dapat menikmati yang terbaik dari alam semula jadi dan sains dalam bentuk minuman botani yang selamat, terbukti dan berkesan.

Promosi Viva Vivix November 2020 di sini! 😊


1.    Anda boleh layari Shaklee website https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1441796  untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun 

2.    Whatsapp saya di https://www.wasap.my/60166203735/sayanakvivix dan saya akan bantu belikan untuk anda. Hassle free :P

Hubungi saya: _cikEdahyu

Whatsapp: 016-6203735 Klik sini

Page FB: Pengedar Shaklee Klang Readystock (vitaminayu)

Your certified Shaklee Product Consultant

COD Klang

Pengeposan ke seluruh Malaysia

Enjoy!

_cikEdahyu :)






 

Post a Comment

0 Comments