8 Testimoni Kurus Dengan Hello New You Set Shaklee

8 Testimoni Kurus Dengan Hello New You Set Shaklee 

Shaklee Mengubah Hidup Saya

Sebelum mula menjaga kesihatan, saya sentiasa berasa lesu dan turut mengalami masalah gastrik. Selepas berjaya menurunkan berat badan yang berlebihan, saya berasa lebih sihat, pergerakan menjadi lebih baik dan tahap kecergasan turut meningkat.

Selain itu, ramai yang memuji kulit saya kelihatan lebih cantik! Terima kasih Shaklee. Saya kini berasa lebih gembira, lebih yakin dan lebih sihat.

-       Puan Noradyani, Selangor

8 Testimoni Kurus Dengan Hello New You Set Shaklee

Hello Diriku Yang Baharu!

Saya memang suka makan makanan manis. Tanpa disedari, berat badan saya semakin meningkat sehingga menyebabkan stamina saya merosot dan cepat berasa penat. Tumit saya juga berasa sakit apabila berjalan.

Sejak diperkenalkan dengan Shaklee, saya tidak lagi menoleh ke belakang kerana apa yang saya perolehi kini lebih banyak daripada yang saya hilang. Saya berasa lebih bertenaga, kulit lebih bersei dan saya turut mengamalkan pemakanan sihat.

Anda perlu bertekad memulakan perjalanan menurunkan berat badan untuk lebih sihat dan meneruskan usaha untuk merubah penampilan diri anda!

-       Aida Suhana Ismail, Kuala Lumpur

Hidup Yang Menakjubkan!

Saya menyedari stamina saya berkurangan apabila berat badan bertambah sehingga telah melemahkan semangat saya.

Tidak dapat saya gambarkan perbezaan menakjubkan yang saya lalui dengan produk-produk Shaklee yang membantu saya menurunkan berat badan secara lestari.

Amalam pemakanan sihat juga memainkan peranan penting. Paling saya suka apanila saya berasa hebat dan lebih bertenaga.

-       Fazlina Jamil, Melaka

8 Testimoni Kurus Dengan Hello New You Set Shaklee

Tiada Kelaparan Dan Tekanan

Walaupun mempunyai BMI dalam julat yang normal, namun perut dan muka saya tetap bulat sehingga orang sekeliling menyangka saya mengandung! Selepas menjalani “intermittent fasting” yang disertakan dengan pengambilan produk-produk Shaklee, saya berjaya merubah penampilan saya!

Otot jadi lebih pejal dan pergerakan saya juga semakin mudah selepas menurunkan berat badan. Keseluruhan perjalanan bersama Shaklee sangat menyeronokkan dan menenangkan kerana saya tidak berasa lapar dan tertekan.

-       Nurul Nadiah Othman, Selangor

Berasa Yakin Dengan Diri Sendiri

Saya sentiasa berasa letih.

Melalukan aktivit yang mudah seperti menaiki tangga terasa seperti satu tugas yang sangat sukar. Saya juga sukar untuk mendapatkan pakaian yang sesuai sehingga melemahkan lagi semangat saya.

Kini, selepas berjaya menurunkan berat badan menggunakan produk-produk Shaklee, saya menjadi lebih yakin dengan diri sendiri dan berasa lebh bertenaga untuk memulakan hari saya!

-       Siti Norfarahiyah

8 Testimoni Kurus Dengan Hello New You Set Shaklee

Rasa Lebih Segar Dan Lebih Ringan!

Selepas bersalin, terlalu sukar untuk saya mencapai BMI yang normal. Nafas say amula tercungap-cungap dan kaki juga mudah terasa sakit apabila berdiri terlalu lama.

Selepas mengamalkan “intermittent fasting” dan mengambil produk-produk Shaklee, saya berjaya menurunkan berat badan dan kembali kepada BMI yang normal dan sihat.

Badan saya juga terasa lebih segar dan lebih ringan. Kini, saya juga berasa lebih bertenaga untuk menjaga anak-anak saya.

-       Norsyaheera bt Young Rockie

Lebih Gembira Dengan Saya Yang Baharu!

Saya mengalami sakit lutut dan sesak nafas apabila melakukan aktiviti harian.

Perkara ini mendorong saya untuk mencuba produk-produk Shaklee. Saya dapati berat badan saya turun secara konsisten dan tabiat makan juga mula berubah ke arah yang lebih baik.

Kulit saya kelihatan lebih sihat dan badan terasa lebih segar. Saya lebih gembira dengan diri saya yang baharu!

-       Nur Syazadatul Nisma

8 Testimoni Kurus Dengan Hello New You Set Shaklee

Turun 20 kg dalam 2 Bulan!

Pada suatu hari, saya berasa sakit pada bahagian buku lali dan kaki. Rupa-rupanya, berat badan saya sudah meningkat dengan ketara.

Saya cuba untuk mencari jalan penyelesaian dan saya dipertemukan dengan produk-produk Shaklee. Selepas mengambil produk-produk Shaklee secara berterusan san digabungkan dengan senaman dan pemakanan sihat, saya berjaya menurunkan 20kg dalam masa 2 bulan!

Ramai yang memuji saya kelihatan lebih muda dan lebih bagus! Terima kasih Shaklee kerana menawarkan program pengurusan berat badan yang mudah untuk diikuti.

-       Michael Tan Chun Chet

 

Sangat menarik kan? 😊 Berminat dengan Hello New You Set Shaklee ini?

Hello New You Set Shaklee terdiri daripada Protein Soya untuk keperluan protein harian, Lecithin untuk memecahkan lemak degil, detox usus dengan HerbLax, dan Omega Guard asid lemak Omega-3 untuk meningkatkan metabolisma badan.

Boleh baca: Set Hello New You Shaklee -Nutrient penting untuk Intermittent Fasting

Hello New You Set Shaklee ini boleh dibeli dengan dua cara:

Anda boleh layari Shaklee website https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1441796 untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun

Whatsapp saya di https://www.wasap.my/60166203735/HelloNewYouSet dan saya akan bantu belikan untuk anda. Hassle free 😊

Hubungi saya: _cikEdahyu

Whatsapp: 016-6203735 Klik sini

Page FB: Pengedar Shaklee Klang Readystock (vitaminayu)

Your certified Shaklee Product Consultant

COD Klang

Pengeposan ke seluruh Malaysia

Enjoy!

_cikEdahyu :)

Nak tahu macam mana untuk dapatkan diskaun 20% Shaklee? Boleh tekan sini:

Diskaun Shaklee Murah

Boleh baca: Apa itu Intermittent Fasting - Apa yang berlaku kepada badan kita bila kita berpuasa?

7 Tips Diet Intermittent Fasting Untuk Kurus- Macam mana nak mula?

Set Promosi Shaklee December 2022

Set Hello New You Shaklee - Nutrient penting untuk Intermittent Fasting

Post a Comment

1 Comments

  1. Ya mari kita semua mengurus dan mengkuruskan diri!

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)



Disclaimer
Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, atau menyembuhkan apa jenis penyakit / masalah kesihatan. Anda perlu merujuk doktor perubatan terlebih dahulu. Maklumat di blog ini adalah untuk rujukan umum semata.